Muzica buna pe fiecare saptamana!!

O noua zi! #15 Iepuri Californieni si Neozeelandezi







Iepuri Californieni si Neozeelandezi. La inceput de drum,incerc sa fac o crescatorie foarte frumoasa de iepuri.



Am plecat la drum cu o iepuroaica neozeelandeza,urmata de un iepuroi primit cadou din partea nasului meu.



Pe parcurs le-am facut cotetul unde sa poata creste,iar dupa am mai achizitionat o pereche de iepurasi californieni.



Prin imperecherea iepurilor din rasa Californian si Neozeelandez ies niste hibrizi foarte buni pentru carne!



Am sa pun aici si cateva poze cu cotetul:







20191031-165406


20191031-165420

Sper ca v-a placut munca mea pana acum,vor urma si alte postari,ca sa vedeti evolutia acestei pasiuni!

Franta

Asezarea:

-in Europa de Vest,avand iesire la Oceanul Atlantic,Marea Mediterana,Marea Manecii;

-de Franta apartine si Insula Corsica

-Locul 1 in UE dupa suprafata

Relieful:

-Variat,predominant cu altitudini sub 500 m;

-relief de campie in Nord,Nord-Vest si Vest,format in cuaternar: Bazinul Parisului,Bazinul Acvitaniei,Culoarul Rhonului,Campia Alsaciei si campii litorale;

-podisuri hercinice: Podisul Ardeni (Nord-Est),Masivul Central Francez etc.

-treapta montana alpina: Muntii Alpi,cu varful Mont Blanc (4807 m), Muntii Pirinei,cu varful Pic d'Aneto (3404 m).

Clima:

-temperat oceanica in Vest;

-mediteraneeana in Sud si Insula Corsica ;

Hidrografia:

-cele mai mari fluvii:

a) Loire, Garonne - se varsa in Oceanul Atlantic

b)Rhone- se varsa in Marea Mediterana

c) Sena - se varsa in Marea Manecii

d) Rhin - se varsa in Marea Nordului.

Vegetatia:

-paduri de foioase si de conifere ;

-vegetatie mediteraneeana de tip maquis .

Populatia:

-peste 60 milioane de locuitori ;

-densitatea populatiei: 111,5 locuitori/km2

-regiuni cu densitate mare a populatiei: regiunea pariziana, regiunea nordica- Pas de Calais, regiunea Marseille-Nisa, regiunea Lyon-St. Etienne

-spor natural si migratoriu pozitive

-grad ridicat de urbanizare.

Orase:

-Paris,Marsilia,Toulouse,Nisa,Nantes,Strasbourg

Resurse:

-variate,dar in cantitati mici (min. de fier,carbune,bauxite)

Industria:

-are dezvoltate toate ramurile industriale

-se observa orientarea industriei spre anumite ramuri: automobile,aeronautica,electronica,energie nucleara

-cea mai dezvoltata regiune industriala este cea pariziana

-Agricultura:

-foarte performanta,fiind una din marile tari exportatoare de produse agricole

-ocupa locul 1 pe glob la vinuri

-locuri fruntase la struguri,carne

Transporturi:

-retea foarte dezvoltata,polarizata de capital

-porturi: Marsilia, Le Havre, Dunkerque

Turism:

-foarte dezvoltat

Principiul programării structurate

În cazul unui algoritm se efectuează 3 tipuri de operații:
-Operații de intrare/ieșire

-Operații de atribuire

-Operații de decizie

Un algoritm poate fi reprezentat cu ajutor unei structuri C/C++(unul dintre cel mai cunoscut limbaj de
programare existent)

PRINCIPIUL FUNDAMENTAL AL PROGRAMĂRII

Pentru rezolvarea oricărui algoritm(program) sunt necesare 3 tipuri de structuri(formă de îmbinare al
combinației cu care lucrează algoritmul)
Tipurile de structuri:

-Structura liniară

-Structura alternativă

-Structura repetitivă

Structura liniară
~aplicații~

1)Se dau 3 numere întregi reţinute în 3 variabile a,b,c.Să se afle suma şi produsul lor.
#include<iostream> se scrie pentru ca programul sa cunoasca biblioteca care reprezinta
operatorii,expresiile,operatiile etc
using namespace std se scrie pentru ca programul sa cunoasca alfabetul
int main () initializam programul
{ acoladele se pun pentru a sti unde incepe si se termina programul
int a,b,c,S=0,P=0; declaram si initializam variabilele/constantele din problema a,b,c fiind numerele
intregi,iar S suma si P produsul
cin>>a;
cin>>b;
cin>>c; cin se foloseste atunci cand citim o valoare de tip intreg sau real,deci aici citim cele 3 numere
de la tastatura
S=a+b+c; atribuim lui S suma celor 3 numere
P=a*b*c; atribuim lui P produsul celor 3 numere}
cout<<S;
cout<<P; la final vom afisa cele doua valori cerute in problema
}
Exemplu:daca a=2,b=1,c=3 se va afisa S=6,iar P=6

2)Sa se calculeze si sa se afiseze aria unui triunghi cunoscand dimensiunile bazei si inaltimii
#include <iostream>

using namespace std
int main ()
{
int b,h,A=0; declaram si initializam datele date in problema b reprezentand baza,h inaltimea iar A aria
triunghiului
cin>>b;
cin>>h; citim baza,respectiv inatimea triunghiului
A=(b*h)/2; atribuim valorii A formula matematica pentru calculul ariei triunghiului
cout<<A; se va afisa aria
}
Exemplu:daca b=6,h=4 atunci aria este 5

3)Se da un numar intreg n.Sa se calculeze suma:1+2+3+...+n-1+n(Suma Gauss)
#include <iostream>
using namespace std
int main ()
{
int n,S=0; declaram si initializam datele problemei
cin>>n; citim numarul n dat in problema
S=(n*(n+1))/2 atribuim variabilei S formula pentru suma Gauss
cout<<S; la final afisam suma
}
Exemplu:daca n este 3 atunci S=1+2+3=6

RETINE!!!

Algoritmul de interschimbare a doua valori:
#include <iostream>
using namespace std
int main ()
{
int a,b,aux; aux este o valoare auxiliara cu ajutorul careia vom face interschimbarea
cin>>a;
cin>>b;
aux=a; facem copia lui a in aux
a=b; inversam valorile celor doua numere
b=aux; acum valoarea lui x va primi valoarea lui a cu toate ca a fost pierduta am facut aceasta
interschimbare cu ajutorul copiei lui a
cout<<a;

cout<<b;
}
Exemplu:daca a=6 iar b =8 la final se va afisa a=8 iar b=6

Ultima cifra a unui numar

#include <iostream>
using namespace std
int main ()
{
int a,u; unde u este ultima cifra a unui numar
cin>>a; citim numarul
u=a%10; unde u reprezinta restul impartirii lui a la 10
cout<<u; se va afisa ultima cifra
}
Exemplu:a=167 se va afisa valoarea 7 deoarece 167%10=7,deci restul impartirii este 7
ÎNCEARCĂ SINGUR!
1)Sa se calculeze numarul de picioare dintr-o curte in care se gasesc g gaini,p pisici si o oameni.
Indicatie:initializam toate datele din problema,iar apoi cu ajutorul unui variabile calculam numarul
de picioare si il afisam
2)Sa se scrie un program care calculeaza aria unui patrat,cunoscandu-se lungimea laturii sale
3)Sa se scrie un program care interschimba doua valori apoi calculeaza difetenta lor (prima variabila
este mai mica decat a doua).
Indicatie:Interschimbam cele doua valoriabile,apoi facem diferenta lor si o afisam

Hidrosfera

Hidrosfera poate oferi omului energie,substante minerale utile,hrana,apa dulce pentru alimentatie,igiena si irigatii.

1.Resursele energetice ale raurilor: -energie electrica in hidrocentrale
-Potential hidro-energetic-cantitatea de energie pe care o poate produce un rau.
-Cel mai mare potential energetic il detin raurile din ASIA,AFRICA si AMERICA DE SUD.

2.Resursele de hrana: -pentru alimentarea localitatilor,agriculturii etc.

3.Resursele oceanului planetar: - resurse de energie:
-energia mareelor ( Golful La Rance din Franta)
-energia valurilor
-energia curentilor ( SUA-curentul Floridei)

4.Resurse minerale -( saruri minerale, saruri de potasiu, diamante etc)

5.Resurse de apa potabila -apa sarata din mari si oceane este desalinizata prin procesul de desalinizare, astfel apa devenind potabila.

ALGORITMUL

Definiție

Un algoritm este o succesiune de etape aflate într-o ordine bine stabilită care prelucrează un set
de date de intrare în scopul obținerii unor date de ieșire (aceste etape se mai numesc și pașii
algoritmului)
Date de intrare:sunt datele cunoscute la începutul execuției algoritmului(sunt datele știute
din problemă)
Date de ieșire:sunt rezultatele obținute prin prelucrarea datelor de intrare(datele care se vor afișa
după executarea algoritmului)
Caracteristici:

1)Generalitatea(algoritmul trebuie să rezolve o clasă de probleme)
2)Finititudinea(execuția unui algoritm trebuie să se încheie la un moment dat-timp definit)
3)Să fie rezolvabil(să aibă cel puțin o soluție)
4)Claritatea(algoritmul trebuie să dispună de suficiente date pentru rezolvarea problemei,iar procesul de
calcul să fie descris fără ambiguități)
 

Vizite

Afisari pagina

 
Bloguri, Bloggeri si Cititori